Monday, December 1, 2008

uirham.com_home

Salam kemaafan kepada semua guru.
Assalamualaikum dan haluu(chair) kepada semua pembaca. Apa khabar semua?

Anda nampak perempuan kecik yang tengah menulis tuh?? Ala, yg ada kat tengah barisan ke-2 tu.. Anda tahu dak apa yang sedang bergelumang di dalam hatinya? Apakah anda ingin menjadi sepertinya?? Saya pilih tidak! Anda hendak mengetahui dengan lebih lanjut? Baca jer kat bawah..

Dilahirkan dalam keadaan yang sempurna.. Berminda pintar.. Bermata cerah.. (apa yg ak merapu nih??) TETAPI! anda tak mengetahui apa yg berlaku.. Anda tak pernah terlibat dengan hidup beliau.. Sebagai seorang dokter, saya juga pakar dalam bidang psikologi nih..

X amat meminati gadis ini.. X sanggup membeli prepaid untuk menop up no maxis gadis ini.. X memang minat gilerr la.. haha. TETAPI!!(tapi lagi..) X tak menyedari suatu hakikat.. Betina ni tak minat kat X! X tak putus asa dan akhirnya betina ini mula menunjukkan reaksi positif.

[2 bulan kemudian]

Gadis ini menghantar suatu SMS yang berbunyi "X, lupakan la ak.. anggap ja ak ni sebagai kwn ang..". X berasa amat pelik lalu terus mengekol atau menghubungi gadis ini.. 29 kali telefon tak berjawab.. X berasa amat sedih.. X kecewa sehingga terkentut seorang diri..

Apa yang X boleh lakukan hanyalah pasrah dengan takdir.. X.. Bersabarlah anda.. Kepada anda, janganlah jadi seperti gadis itu.. Jangan mainkan perasaan orang yang betul-betul cintakan anda.. Nanti anda akan menyesal.

Post ini ditulis oleh nurse Siti Nor Lilati Azfar Man Siur.. Dr Irham masih bercuti di Mexico.. Doakan beliau tidak dijangkiti selesema babi.. hakhak

0 ulasan: