Monday, December 1, 2008

uirham.com_soalan

Dalam segmen ini, para pembaca blog boleh bertanya soalan kepada Dr. Irham. Kali ini, Dr akan cuba menjawab 5 soalan yang diajukan. Kalau salah jangan marah ya. Hehehe.


Soalan 1
Halu bang dokter.. Saya mengalami masalah susah kentut.. Seminggu sekali je saya kentut.. Saya gian giler nak kentut nih! Tolong la sayaa...yaaa..yaa(gema).

Senang saja cara dia... Haha. Petua pertama, gunakan bijik buah nangka.. Kupas buah nangka, jangan buang bijik dia!! Makan jer bijik dia.. Kalau tak jadi gak, panggil seorang kanak2 seberat 40kg keatas, upah beliau pijak perut anda.. Kalau tak jadi lagi, bertaubatlah anda.. Mungkin ajal anda sudah dekat.

Soalan 2
Doktor, kenapa asal kentut je, mesti busuk.. Asal kentut wajib busuk.. Kenapa??

WOI! Apa hal punya soalan?? Memang la kentut tuh wajib busuk.. Dah lumrah sejak Azali Azlan lagi.. Tapi aku ada teknik rahsia cmner nak buat kentut wangi.. Nak tau dak? Nakk!!(Penonton di studio). Semasa memakai spender, selitkan satu pek pewangi ambipur kat dalam 2.. Konfem, sekali melepas bau perfume.. Haha..(gila ke doc nih??)

Soalan 3
Bang Doc, kentut tu boleh dikawal tak?? Kalau boleh nak kawal laa.. Lagi bes kalau ada remote control kentut..haha..

Haha, cacat sungguh! Kenapa pakat nak tanya pasai kentut nih?? Sakit ka? Dah.. dah.. Aku tak mau jawab dah.. Penat aku.. Tanya la pasai AIM 16 ka, Maxis Youth Club ka, Selesema Bab* ka.. Haii.....

Soalan 4
Kelmarin aku langgar anak orang la. Apa aku nak buat? Mati aku.

Wei, tekanan nih. Aku doktor la, bukan kaunselor. Tapi takper, aku tolong gak. Senang ja, jumpa bapak budak tu, mintak maaf. Bayar ganti rugi. Takkan benda ni pun taktau? Kalau tak berjaya, aku cadangkan hang lari je kat siam, tukar identiti pastu pakai misai palsu. Cuba dulu, ok?

Soalan 5
Doktor, aku boring giler. Nak mesej ngan doc bleh?

Mereng gak aku lelama. Nak mesej ker? No problem. Hantar je mesej kat nombor nih, 0175383758. Pengguna maxis sahaja, celcom, digi ataupun umobile mungkin kurang dilayan. Haha. Kalau boring gi la baca quran ker, tolong mak masak ker. Buat keja berfaedah sket.


Kalau ada sebarang soalan, komen atau maki, sila hantaq kat Dr. Irham. Emel ja kepada
irhambokhari@gmail.com. Tak pun kontek gua 017-5383758.

0 ulasan: